onsdag 26 januari 2011

Trött...

Jag är så trött! Sov dåligt inatt. Hoppas dom inte ringer från jobbet imorgon utan att jag kan få vara ledig, ta sovmorgon, är i behov av de känner jag. Om jag inte blir inringd om jobb torsdag eller fredag så har jag helg nu :) Skulle vara bra skönt faktiskt.

Hade lite grupparbete och sen seminarie i skolan idag.Nu har jag inge skolrelaterat förrens på tisdag. Menmen ringer dem om jobb säger man ju inte nej för det är alltid lika gött när pengarna sen ramlar in :) Då känns det rätt värt och jobba istället för att slappa!

Men nu ska jag göra mig iordning och snart lägga mig och läsa. Men jocke är på innebandy och vill vänta tills han kommer hem.
Sov gott!

1 kommentar:

  1. Jag testar kanske om några dagar isf,vill inte hoppas för mycket än innan jag ev. känner fler biverkningar. Hur går det för dig då?
    Carro är föresten gravid men det låtsas jag inte veta,hon ska nog berätta det imorgon!

    SvaraRadera