måndag 24 januari 2011

VFU Termin 5

Idag hade vi introduktion inför VFU:n (Praktiken) som är nästa termin. Kan inte direkt säga att jag är något klarare för de, snarare tvärtom, vad krångligt det var! I april ska vi ansöka om platser. Hade iaf sovmorgon imorse. Började inte förrens 13.15 så gick upp vid tio och tog en låång dusch. Skön morgon.

Imorgon har jag ingen skola, men ska läsa liter kurslitteratur hemma och sen jobba på fritis 3 timmar på eftermiddagen. Bra med lite extra inkomst :) Vill helst inte sommarjobba i sommar. Skulle vara fantastiskt skönt att kunna vara ledig hela juni,juli och augusti! :) Bara man har råd så funkar det ju. Min plan är att jobba extra nu under våren parallellt med studierna och när lönen kommer lägga in pengarna på sparkontot så jag kan leva för dem i sommar :)

Nu ska jag kolla upp det där med praktiken lite mer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar