söndag 28 augusti 2011

Imorgon börjar vardagen

Efter en sommars (TYP) ledighet. Känns ganska kul faktiskt. Är väldigt nöjd med mitt val att läsa sommarkurs denna sommaren. Så, imorgon börjar ny termin, barn och familj inriktning på delkurs 1. Känns spännande, det är något jag verkligen brinner för!

Jag och Jocke såg nyss på high school musical 3 och tårarna rann på mig. Haha, jag har blivit så blödig! Fattar inte när de hände!?

Nu ska jag lägga mig och läsa så jag blir trött och kan sova nån gång. Men gissar på att det kan bli ganska svårt ikväll. Börjar 10.15 imorgon men tänkte ta en långt dusch på morgonen och skönt att komma upp i tid. (Vet hur det är, resten av terminen sover jag så länge de bara går och får stressa massa på morgonen) Men nu är jag nymotiverad och ser fram emot vardag och rutiner :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar