onsdag 27 april 2011

Omvänd studieordning

Är väldigt glad, har fått beviljat omvänd studieordning :) Detta innebär att jag och Annelie ska skriva C- uppsatts nästa termin istället för praktik och så blir de praktik terminen efter istället när vi egentligen skulle ha C- uppsats. Detta för att Annelie fick ingen praktikplats och jag fick projekt som jag helst inte ville ha. På våren är det färre studenter och blir lättare att få praktikplats! Så himla skönt att veta vad som ska ske nästa termin :)

Idag var jag duktig och gick upp 8 fast jag inte hade skola förrens 13.15. Tog en lång dusch, bakade och pluggade. Hann göra seminarieuppgiften som är till på fredag. Imorgon är jag ledig. Ska till frisören vid elva , ska bli så skönt och bli klippt för håret är väldigt slitet just nu. Sen behöver jag packa för på fredag bär det av till Uppsala! Ska bli jätte kul att fira valborg där! Stannar antagligen tills på måndag.

1 kommentar:

  1. Vad skönt att det löste sig,men blev du erbjuden praktikplats nu igentligen? Det var ju så få praktikplatser och så många elever..

    Inget nytt på bebisfronten? :-)

    Hoppas du får det kul i Uppsala på valborg

    SvaraRadera