måndag 25 april 2011

Underbar påskhelg!

Hela denna vecka har varit kanon bra! Vädret har varit fantastiskt och det har varit mycket ledighet. En liten snabbresumé : I måndags kollade jag och Annelie på fotboll på Behrn arena, ÖSK - Gefle, tyvärr så förlorade ÖSK :( Kul var det iaf, spännande match! I Torsdags var jag i lillång typ hela dan och sola och tog det lugnt. I fredags var jag och Jocke hos våra kära vänner Annelie och Mathias och blev bjudna på grillat. Fantastisk dag. Lördagen spenderades först på stan med lite shopping och en fika på uteservering med Jocke och sedan åkte vi till farmor och farfar och åt påskbord, maten var som vanligt alldeles underbar! Promenad i naturen och fika blev det innan vi på kvällen tog oss hemåt.

Igår var det häng i lillån hela dagen! Åkte dit på förmiddagen för att sola men blev kvar hela dagen + kvällen. Jocke och pappa fixade våran bil och jag, mamma och syrran sola och tog det lugnt ;) Det blev grillning till både lunch och middag och vi satt ute till 22.00. Helt fantastiskt att kunna göra det redan i april :) Det här vädret gör mig verkligen glad

Idag har vi återigen varit hos våra kära vänner för Annelie fyller år idag, vi blev bjudna på grillspätt, tsatziki, och en god couscous sallad! Sedan spelade vi crocket och drack te och åt Annelie hembakda bröd.

Livet är ju för underbart på sommaren :) Jag känner mig glad och tillfreds. Hoppas denna känsla får bestå läääänge :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar