tisdag 12 april 2011

Dagen.

Denna tisdag har bestått av skola 10.15 till ca 15. Förmiddagen kollade vi på en film som heter Shirley Valentine och eftermiddagen var det föreläsning som knöt ihop filmen. På lunchen cykla jag och Annelie hem till henne och åt lunch då hon behövde gå ut med Neo. Idag var också sista dagen att söka praktikplats så nu väntar jag spänt på resultatet. Se om jag får något eller ej. De har 70 platser på 180 elever så... Men annars blir det nog omvänd studieordning så det blir c uppsats skrivande efter sommaren istället och praktik terminen därpå. Skulle faktiskt kunna funka bättre för mig. Så känner mig ganska lugn, men det ska bli spännande!

Nu håller Jocke på att laga en av mina favorit rätter i köket. En pastarätt med lövbiff, bladspenat, vitlök/parmesan creme fraiche och wokgrönsaker. Ska bli smarrigt :) Sen är det desperate housweives ikväll också :) Älskar tisdag och onsdag kvällar då det är dh och greys anatomy :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar