måndag 11 april 2011

Sämst!

Haha, jag är verkligen sämst på att uppdatera bloggen! Men nu ska jag försöka återppta det, fick en liten påminelse av min kusin Sandra :P

Helgen var riktigt bra. Kusinen Sandra och hennes pojkvän hälsade på mig och Jocke i Örebro. Vi var och fika i lillån i lördags och gick på stan på eftermiddagen. På kvällen blev det skräckfilm. I söndags efter att dem åkt hem åkte jag och Jocke och hängde på altanen i Lillån i värmen.

Idag var jag i skolan mellan tio och elva och sen cykla jag och Annelie hem till henne och åt lunch. Vi satt ute och det var otroligt skönt! Våren är verkligen här nu :) Blir så glad! Tänk att vädret kan påverka sinnestillståndet så mycket! Jag stormtrivs när det är varmt och härligt ute. Vill bara vara ute hela tiden :) (Vilket inte är så bra när jag egentligen borde plugga men ej får någon pluggro på grund av vädret) Men nu går vi mot sommar, varmare, ljusare, gladare HÄRLIGARE tider! :D

3 kommentarer:

  1. Bra där;-)

    Hur gick det med där som du var orolig för,gick det över??

    SvaraRadera
  2. Jag vet inte, tror det. Verkar som att det var fantomsmärta, för det var inte ens sån infektion man kunde få efter badet :P Jag blir knäpp alltså!

    SvaraRadera
  3. Jo det var det nog,förstår att det är jobbigt--du får försöka att inte tänka på det så mkt. Men köp ägglossingstest iaf!

    SvaraRadera