onsdag 16 mars 2011

Dålig uppdatering

Nu har det blivit ganska dåligt uppdatering, inte så bra på det där med att blogga varje dag :P

I helgen var jag iaf till Stockholm med mamma och syrran. Vi bodde på globen hotellet med min moster och 2 kusiner och kollade på melodifestivalen :) Det var riktigt kul! Åkte upp med tåget på lördagen och sen tillbaka med buss på söndagen.

I måndags passade jag på att sova ut då det inte blev så mycket sömn i helgen. Sen pluggade jag och tog det lugnt. Igår blev det frukost buffé och plugg på java med Elin och Annelie och sen gick jag en stund på stan i det fina vädret. När jag kom hem satte jag mig i fönstret och pluggade. Har salstenta nästa torsdag så det är MYCKET plugg nu! Det blir stressigt eftersom vi har en del schemalagt också. Idag var det föreläsning på förmiddagen och sen grupparbete nån timme på eftermiddagen. Sen hem äta lunch, plugga till tentan snart åka till willys och handla och sedan plugg igen. Så mycket plugg blir det fram tills 24:e!

Imorgon är det redovisning på projektarbetet mellan 9.15 och 16... Så blir en heldag i skolan så pallar nog inte plugga så mycket hemma då. Fredag är jag ledig iaf och sen på lördag fyller jag år :) Då blir det fika med släkten på dan och sen middag och utgång med tjejerna på kvällen. Jocke jobbar =/ Men det blir nog en mysig dag/kväll :)

Jaja , nu är det dax att återgå till pluggandet! Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar