torsdag 3 mars 2011

Mys torsdagkväll

Denna torsdags kväll har spenderats hos våra FANTASTISKA vänner Mattias och Annelie. Vi åt kvällsmat där och sedan kollade vi på eclipse, Mattias och Annelie hade inte sätt den. Jag och Annelie drack sju koppar te var! (Vilket innebar kissa x antal gånger också :P) Imorgon ska jag träffa sara och få gosa med hennes bebis :) Myyys på hög nivå! Har nog lite bebisabstinens alltså. På tal om bebis så tok hoppas jag elly kommer i sommar, pallar inte mer än ett år utan henne.. Och Ingrid som växer och växer,

Elly, KOM HIT! <3

Behöver fixa håret snart också. Gillar inte att ha utväxt. Nu har jag typ mörkblont, funderar på att fixa det ljusblont igen nu till vår sommar eller också ta nått lite mörkare nu för att sedan ljusa upp de om några månader? hmm, hmm. Får jag fundera på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar