onsdag 2 mars 2011

Spotify

Sitter och lyssnar på musik på Spotify, musik frigör samma känslor som sex, det ni! ;) haha , läste det igår och jag kan faktiskt tänka mig det. Musik är bra till allt, terapi de dåliga dagarna, glädje när man mår bra, när allt känns sådär gör musik att det känns snäppet bättre :) Ah man skulle kunna säga att jag älskar musik :)

Nu sitter jag här och dricker mango te. Har hemma studier torsdag och fredag men måste verkligen ta vara på tiden då det är sååå mycket nu! Har börjat läsa lite i boken som seminariet nästa vecka handlar om, bearbetande samtal. Bra bok faktiskt.
En präst som skriver om människor i kris och hur man ska kunna hjälpa dom. Har även 2 kris - föreläsningar nästa vecka. Men det är intressant faktiskt :)

Big brother börjar snart. Tycker egentligen det är ganska dåligt men har fastnat :P En kille från Nora är med så det är ganska kul att se vad han har för sig, haha.
Tänker ta sovmorgon imorn iaf, så sköönt :) Ställer klockan på tio så jag inte råkar sova bort hela förmiddagen. Har ju som sagt en del att göra...

Gooood natt :)

2 kommentarer: