tisdag 1 mars 2011

Stress

Det är verkligen mycket i skolan nu. Har haft grupparbete idag och ska ha imorgon mellan 10.15 och 16. I studenvärlden är det en lååång dag. Har ju en del och göra hemma också. Ska ha läst ut en bok tills nästa vecka och skrivit tre sidor vilket jag inte kunnat börja med eftersom vi då har ett stort projekt grupp arbete. Hela gruppen inklusive jag är väldigt omotiverade så känns tung. Är en dryg uppgift.

Nu ska jag rätta det vi hittils gjort i arbetet sedan blir det kvällsmat, one tree hill och big brother ikväll. Ganska skön kväll ändå igår plugga jag till 23. Det känns som tiden bara springer iväg och jag hinner inte med allt jag skulle behöva. Om tre veckor har vi salstenta och jag behöver läsa på massa mer innan dess. Har iaf inget schemalagt veckan innan så får tok läsa då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar