fredag 25 februari 2011

Spontan mini semester

I eftermiddag bär det av mot Smedjebacken i dalarna tillsammans med Mattias och Annelie. Vi har hyrt en liten stuga där över helgen. Imorgon blir det skidåkning i Romme, sista vinter rycket! Sen vill jag ha VÅR! Men ska bli skönt att komma bort från allt plugg och stress över en helg. Det är väldigt mycket i skolan just nu. Och självklart blir jag superstressad. Nu håller jag på och packar, pluggar, städar, allt på en gång typ 5 min var. Inte jätte effektivt direkt. Men gör jag nått av det blir jag stressad att jag inte gör det andra osv :P Inte konstigt att jag får magkatarr. All stress sätter sig jämt i magen. Men på ett sätt är det "skönt" att det är mycket i skolan nu. För det får mig att tok ser fram emot sommaren! I stort sätt tre hela månaders ledighet! Slutar tredje Juni och börjar 29 augusti. Ska bli sååå skönt :)

Nu ska jag fortsätta med mitt göra allt samtidigt. För vid 17 bär det av :)
Trevlig helg!

1 kommentar:

  1. Hoppas du får en jättebra helg och kan stressa av lite! :-)

    SvaraRadera