söndag 13 februari 2011

Resumé!

Nu sitter jag i Lillån hemma hos mamma och pappa. Sov här inatt. Vi var på min fasters 40 års fest igår kväll. Den här helgen har varit riktigt mysig.

I fredags beställde jag, Emma och Danny hämtmat från Shanghai och köpte två flaskor mouserande och satt vi bordet mellan halv åtta och halv två på natten. Bara pratade umgicks och hade det trevligt. Ingen var spec sugen på att gå ut då det var - 15 grader ute. Det blev iaf en jätte mysig kväll. På lördagsmorgonen vaknar jag och Emma av att Danny väcker oss. (Danny vaknar ALLTID typ en timme innan oss) När vi kommer upp har Danny iaf dukat fram frukost, satt på te och kaffe och BAKAT SCONES SÅ vi kom upp till färdig frukost med nybakda scones :) Riktigt mysig lördags morgon. Danny var tvungen att dra efter frukosten men eftersom det var strålande sol ute gick jag och Emma upp på stan. Vi gick runt och fnissade ett tag (Ja, vi var som typ 2 fjortonåringar) Sen gick vi tillbaka hem till mig och värmde på maten som blev kvar från fredagskvällen. Sen skjutsa Emma mig till lillån, jag, mamma och pappa åkte till min faster , sen sov jag i Lillån och nu ska jag plugga inför ett seminarie imorgon.

Haha, snabbresumé av min helg ;)
ENJOY!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar