fredag 18 februari 2011

After work

Det har varit en riktigt mysig fredag. Jag och Jocke fick sovmorgon tillsammans och gick upp vid tio. Han började inte jobba förrens tre så vi hann ta en promenad i det fina vädret och umgås lite. Sen var jag tvungen att plugga lite och skriva på en seminarie uppgift som ska in på måndag, psykodynamiskt perspektiv.

Vid halv 4 gick jag upp på stan och mötte Annelie och Mattias och så gick vi till O´learys och mötte upp Elin och Pierre. Det var riktigt mysigt med after work. Tråkigt bara att Jocke jobbade och därför inte kunde bli med. Men det kommer garanterat bli fler gånger nu under våren :) Vi pratade lite om sommaren. Både jag och Annelie har bestämt oss för att ta en sommarkurs på distans istället för att jobba. Så man hinner njuta av sommarn innan vi ska jobba hela livet :) Det känns kanon! Ha typ tre hela månaders "ledighet". 29 augusti drar ju praktiken igång också så då är det skönt att vara utvilad och fit for fight :) Men skulle bli uttråkad om det bara var jag som tänkte vara ledig, men nu har vi varandra :) Elin ska kanske också ta sommarkurs istället för sommarjobb och då blir vi fler som kan hänga i sommar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar