fredag 4 februari 2011

Mys fredag

Åhh vad skönt det är med helg :) Fast jag fick det egentligen i torsdags..
Jocke jobbar dessvärre i helgen =/ det är trist. Är så mysigt att ha helg frukostar tillsammans. Har iaf haft en jätte bra fredag och idag har vi varit lediga tillsammans. Tog sovmorgon till halv elva sen åt vi frukost framför one tree hill sen städa vi, jag duscha och gjorde mig iordning och sen kom Annelie så gick vi upp på stan och fika :) Har blitt en liten tradition vi gör när båda klarar tentorna :)

Vi satt på caféet i flera timmar och bara pratade vilket var jätte mysigt. Innan vi gick tillbaka hem shoppade jag en del i hälsokost affären ;)

När vi kom tillbaka höll jocke på med den goda fredagsmaten och sen kom Mattias Annelies pojkvän så åt vi tillsammans och spelade sällskapsspel. Mycket bra fredag :) Nu ska jag lägga mig och läsa (som jag gör varje kväll annars kan jag verkligen INTE somna) och sen sova och njuta av en lååång sovmorgon imorn :)

1 kommentar:

  1. Aa håller med,Dannys framförallt framträdande var riktigt bra och låten kan man lyssna på många gånger! Han var en av de få också som sjöng och lät bra live och då dansade han ändå mycket. Så han ska bli kul att se i globen:-)
    Swinglflys låt var bättre inspelat för ljudet på refrängen kom inte riktigt fram live men den är bra,svänger!

    SvaraRadera