söndag 20 februari 2011

Tvätt, städ och plugg

är vad denna söndag erbjuder ;) Men skönt att få det fint och rent som start på nya veckan. Blir en ganska stressig vecka. Blir bra avundsjuk på mamma och syrran som har lov denna vecka!

Igår var jag i lillån eftersom Jocke jobbade mellan 2 och 22. När jag kom dit var farmor och farfar där. Pappa och farfar håller på och fixar badrummet där uppe så jag umgicks med mamma och farmor. Vi åkte till Ica maxi och handlade och där träffade vi på mormor, blev rena släktträffen ;) haha. Men en riktigt mysig dag :) Mamma gjorde min favorit rätt på kvällen och så blev det såklart melodifestival tittande :)

Är underbart väder idag (dock lite för kallt) så får se om jag tar mig ut för en promenad. Blir så glad av solen :) Fast det är snö känns det sånna här dagar som att våren är på g :)

5 kommentarer:

  1. Tack så mycket,du om någon vet hur det känns! Jo han har a-kassa som tur är! Men det är nästan så jag hoppats att han får sparken för han mår inge bra,han är konstant stressad,han kan inte sova o han mår dåligt över jobbet. Så då mår jag dåligt oxå för hans skull o ja blir orolig..så kanske är lika bra att jag inte blivit gravid än för det är inge bra tidpunkt just nu att bli det känns det som.

    Ja jag pratade med Robin om det,vi tar det efter lönen så kommer vi någon helg i Mars,passar det? Kram

    SvaraRadera
  2. Vad jobbar han med nu? Han började nyss på det här jobbet va? Förstår att du inte heller mår bra om han mår dåligt. Det är ingen rolig situation alls..
    Mmm, hade du varit gravid nu kanske du hade mått ännu sämre...

    SvaraRadera
  3. Förrsten, nån helg i mars lär vi kunna få ihop :)

    SvaraRadera
  4. Han är försäljare fortfarande men för ett annat företag. Ja då hade säkert blivit mer stressad för ekonomin. Vad kul! Kolla när Jocke jobbar o när du kan. Vi kan vilken helg som helst i mars

    SvaraRadera
  5. Vi kan sista helgen i mars, 25-27 , funkar det? :)

    SvaraRadera