onsdag 16 februari 2011

haha!

Idag gick jag upp vid halv tio, tog en lugn morgon och åt en brunch vid elva. Jobbade mellan 12.30 och 16 då Jocke kom och hämta mig så åkte vi till coop forum och handlade mat. Sen blev det en sväng till lillån där vi hämta upp mamma och sen åkte jag och mamma in till stan och hämtade våra glasögon som hade kommit.
Jag måste vänja mig vid att ha dem ibland. Typ när jag läser och sånt.

Nu på kvällen har jag och Jocke ätit baguetter och kollat några avsnitt one tree hill. Nu tänkte jag plugga lite sen ta en lååång dusch! Imorgon blir det föreläsningar från 9.15 till 15. så lång dag.

Längtar så otroligt mycket till vår , sommar och VÄRME!
Nu är det snö och kallt men snart är det grönt och varmt ;) HAHAHAHA

Haha, hade roligt åt mig själv när jag gick hem från stan och gick och rimmade i tankarna. Spelade rim memory med en pojke på fritids idag , man blir allt lite knäpp av att jobba med barn :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar