måndag 7 februari 2011

Tråk måndag

Gillar inte måndagar alltså. Blir trött av att ha hela veckan framför mig.
Idag hade jag stallt klockan på nio så jag skulle komma upp i okej tid, då blev det en halvtimmes varm skön dusch och sen frukost på det. Sedan var det läsa lite utvecklings psykologi tills typ halv ett då det bar iväg mot ett studiebesök på multigruppen i Mellringe. Det är ett boende för ungdomar som är kriminella eller missbrukare. Var riktigt bra och intressant!

Efter studiebesöket blev det handling med Jocke på Ica maxi. Köpte massa ingredienser så jag nu kan göra olika smoothies att ta på morgonen :) Har så svårt att äta just på morgonen så nu tänkte jag börja med smoothie varje morgon. Sen självklart te på det!

Imorgon blir det heldag i skolan med föreläsning 9.15 till tolv och sedan grupparbete på eftermiddagen. Längtar så till våren med ljus och värme! Blir så trött av det här vädret, fast jag druckit tre koppar te, 2 koppar kaffe och tagit 2 rosenrot tabletter som ska vara uppiggande! Hoppas jag är piggare imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar