fredag 26 oktober 2012

Dagarna går fort!

Jag förstår inte riktigt vart tiden tar vägen, dagarna bara springer förbi! Igår var det härligt väder, på förmiddagen tog jag och Jocke en promenad med vagnen och på eftermiddagen kom Emma. Det var en härlig dag! Idag har Jocke jobbat och jag har inte gått utanför dörren. Har varit så kallt! Har städat hela lägenheten och gosat och busat massor med min lilla tjej <3

Imorgon kommer svärföräldrarna och sover över tills på söndag. Det ska bli trevligt!

Jag längtar sjukt mycket till december som är min favorit månad på hela året! Julpynta, baka, dricka glögg mysa, i love it! Och detta år kommer bli oslagbart eftersom Alexandra har kommit till världen och det blir första julen med henne :) Känns verkligen supermysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar