måndag 15 oktober 2012

Idag kom Linnea hit och var här flera timmar. Trevligt, inte träffats på länge! Hon hade en gullig liten gravidmage :) Saknar att vara gravid men vill absolut inte ha ett till barn just nu. Det får allt bli några år mellan ;)

Igår köpte mamma och pappa två jackor till mig, så nu har jag inför både höst och vinter! Tack snälla! 

Imorgon ska jag och Emma ut på stan och kolla fotbollen och käka, ska bli kul! Det är på kvällen så skruttan sover säkert då, har svårt att vara ifrån henne! Men hon är ju hemma hos sin pappa så går absolut inte någon nöd på henne, bara lilla mamma som är löjlig och saknar henne så fort jag är ifrån henne de minsta. Hehe något att träna på inför framtiden :P Måste också handla gröt denna vecka då lillan ska börja med smakportioner i helgen! Känns helt sjukt, min lilla bebis ska redan börja med de! Men ska bli väldigt kul och spännande och se vad hon tycker om de :) Blir mysigt att börja med mat lite smått. Men vill gärna ha kvar amningar på mornar, kvällar och nätter. Tycker det är mysigt och så är det ju bra för hennes immunförsvar.


Älskar alla kläder i kappahls Newbie serie! Så fina färger och söta plagg!


                                               
                            
                     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar