onsdag 17 oktober 2012

Min röst är borta

Okej, var som sagt ute igår och kolla fotbollen. Var på O´learys med Emma. Tyskland gjorde ju sitt första mål snabbt och sen tre i första halvlek. Det kändes verkligen kört, supertråkigt och vi blev ju totalt  förödmjukade! En del gick från olearys i pausen.

Sen när Sverige gjorde sitt första mål kändes det lite bättre, lite mindre total förödmjukelse lixom. Sen när de efter två minuter gjorde ett mål till började stämningen ändras. Det blev äntligen lite spännande i matchen och stämningen inne på olearys blev häftig. När Sverige gjorde sitt tredje mål stod alla och skrek och applåderade. Jag skrek så högt att jag såg svart! Där och då hade jag ändå varit nöjd. 4 - 3 mot Tyskland på deras hemmaplan hade ändå varit grymt eftersom Tyskland är ett väldigt bra lag. När Elm sen sköt in 4-4 målet blev de total eufori! Alla stod och skrek, glas vältes, stämningen var MAGISK! Det var häftigt att vara där, få uppleva fotbollsglädjen med så många andra, det blir ännu starkare på något vis! Ahh det var häftigt! Och en grymt trevlig kväll med bästa Emma!

Har skrikit så mycket att jag inte har någon röst kvar idag, men det var de värt! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar